KENDİ DOĞRUNUN PEŞİNİ BIRAKMA

 

 

Zamanı geldiğinde şu sözüm çınlatsın kulaklarını.

Benim doğrularım çoğunluğun yanlışı olabilir. Ama bu benim doğrum ve benim yolum. Ben böyle yaşamayı seçtim. Delirdiğim gün seçtiğim yoldan pişman değilim. Ben şu ana kadar kıymet bilenlerdenim. İşte bu yüzden herkesten az keşke diyeceğim. Benim doğrularım senin yanlışın olabilir. Israrcı, bıktırıcı tavırlarım varsa eğer senin yanlış bildiğin doğrularımdandır.

Ben ki yaşamı yeri gelince dalgaya almalıyım. Ve o dalga için bir ömrü harcarım. Dünyada yaşamaya değer bir şey yok diye diktatör sisteme köle olmayacağım. Hayır, bunu yapmayacağım. Aykırılık benim seyrek bünyemi dik tutacak tek şeydir belki de.

Sen de vazgeçme doğrularından. Başkaları için değişme, sakın ha! Başkası istedi diye yapma onu. Onun yanlışı senin doğrunsa doğrunu bırakma. Her şeye rağmen doğruna sarıl. Çünkü seni doğrun kurtaracak başkasının yanlışı değil. Kalıplara girmek zorunda değilsin, her şeye rağmen özgürsün tüm güzelliğinle. Ve yaşıyorsan şu anda hayatı vur dalgaya işte bu yüzden…

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KEHRİBAR

000